Rabu, 13 Ogos 2008

Boring la ustaz...

"Ustaz..takde ke artikel yg lebih light sikit"..kata pelajar kepada saya..Manjang tak paham jer saya baca artikel yang ustaz tulis..'Alamak..tak paham ke..saya syok sendiri ler ni...mmm tak sampai maksud la gamaknyer..' desus hati. "Habis tu apsal tak tanya ruangan comment tu...tanya ler apa yang patut.." jawab saya. Idea yang biasa dibuat oleh pensyarah utk me"laku"kan blog nyer..hihi.. taktik lama.."Kamu kan pelajar universiti..mesti boleh paham insya Allah..doa banyak2..tanya dalam kelas.." saya cuba bagi motivasi.

"Selang selikanlah web ustaz ni dengan gambar-gambar ke..baru nampak ceria sikit ustaz.." kata pelajar dalam kelas" Ok lah..saya cuba..tapi tak boleh selalu la..sebab matlamat blog saya nak promote gold dinar dan ekonomi Islam. Apa pun kena baca bagi paham juga yer.." pujuk saya.
Lalu saya poskan ler beberapa gambar pada post sebelum ini.

2 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

Suruh Pelajar tu tengok Video, mungkin ia lebih menarik dan mudah untuk faham.

http://hasbullahpit.blogspot.com/2008/06/paul-van-eeden-kenaikan-harga-minyak.html

Dziauddin berkata...

Terima kasih atas input tersebut.
Pertandingan yg saudara anjurkan amat menarik.